jag vill ha ett par boots,

ja, så är det, summan av kardemumman är att jag vill ha ett par booots, vad var kardemumman?
jo sitta hela (okej halva) eftermiddagen och kolla på nätet efter ett par, dock hittar jag inga...
en i min spanska grupp har de snyggaste bootsen jag sett. dom är perfekta, men jag kan inte fråga henne vart hon köpt dom för då blir det knas om jag köper liknande... jobbigt liv jag har,
men om ni vet någon affär som har några utmärkta boots som ser ut någonting som bilderna under så kan ni ju skriva en söt liten kommentar så blir jag glad,
seriöst någon av våra (eller mina?) 5 läsare borde kunna veta ett ställe som har snygga skor, snälla ?


dessa är favoriterna, ni ska bli mina! komsi komsi,

guld är inte favorit, men dessa skor! jag tror att modebloggaren Elin Kling har dessa,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0