natti natti

okej, jag ska inte sova än, men datan ska stängas av och matteläxan ska göras så därför så ska jag säga godnatt redan.
i alla fall så vet jag inte riktigt hur jag ska göra med festen imorgon
jag har 3 alternativ hitills

- inföding
- turist
- färgglad fågel/fjäril

inte en aning vad jag ska välja, men det löser sig
kommer på något till slut säkert

har jag sagt att temat är djungel?

nu ska jag räkna matte och tänka på detta, får sova på saken...

sov gott!

en väldigt, omotiverad bild, men jag tyckte den passade in på djungel, 2 anledningar,
1.det är varmt i djungeln och den dagen bilden togs var det ca: 40 grader
3.glass svalkar ner en i djungeln!


glass, glass ,glass
jag saknar kreta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0