resultat av :jag går emot strömmen,

alla kör ju på "7 sanningar om mig", då tänkte jag, hur kul är det? inte det minsta är nog svaret ni söker,
så nu kör jag på min egen grej,
jag tycker nämligen att det är viktigt att inte kopiera och följa efter andra, nej säger jag,
man ska vara sig själv,
så här kommer:

9 sanningar om mig:

1. mitt förhållande till mjölk är på gränsen till sjukligt, (jag dricker enorma mängder mjölk, jag är som en 15 årig kalv i männsikokropp
2. jag har en fobi för fåglar som är helt otrolig, jag skriker och slänger mig ner på marken, och ja, även i stan, mitt bland en hel del männsikor, inget kan stoppa mig, fåglarna är helt enkelt för läskiga
3. jag är en harry potter nörd, ut i fingerspetstarna, jag kan utmana er, fråga något? jag är 99% säker på att jag kan svaret.
4. jag älskar att åka skidor, (det är typ såååååååååååååhär kul!)
5. folk i min omgivning brukar ibland kalla mig tävlingsinriktad och liknande, och jag antar att det är sant, jag tävlar med och mot de flesta
6. min vänner tycker inte det är kul att spela fotboll så fort man umgås och är fler än 8 pers, det tycker jag är knasigt, what else to do liksom?!
7. jag är mörkrädd, löjligt, jag vet men... det är scary ju!
8. när jag och mina vänner inte har något att prata om (händer ytterst sällan, dock mer med nya personer, ni vet pinsamma tystnader...)  då har jag en tendens att börja prata om naglar, knasigt? ja ganska
9. min klocka som jag har runt handleden är från typ 70-talet, fatta vilken retro jävla klocka jag har, då coolt!

japp, detta är då ett resultat av mig, när jag inte är mainstream. enjoy people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0