Ringar och mörka naglar

jag är helt kär i stora mörka ringar (och inte de man har under ögonen om man fått för lite sömn) för tillfället.
så snyggt så att det finns inte om man matchar det lite snyggt med mörkt nagellack är det svårslaget.

förresten, jag och malin jämförde våra naglar igår, och tillåt mej att skratta, hon har ju förlängt sina med akryl, ni vet så som alla storbloggare gör (ja hon är på G, hon ska strax bli nästa blondinbella, men tålamod) i alla fall,
jag har målat mina naglar i en mörk röd färg.
jag kan säga såhär, mina naglar såg rättså sorgliga ut, och då är jag snäll mot mig själv.
men en sak är ju positiv, mina är naturliga... minus färgen då

i alla fall, åter till ringarna om du kör på detta kommer du definitivt att lyckas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0