simma,simma, simma

nu är jag hemma, jag har pratat i tele med malin i någon timme, och sen satte jag mig här,
dagen har varit fullbokad, simmade efter skolan sedan drog jag och mami och shoppade, mucho trevlans,

i alla fall när jag skulle simma så mötte jag felicia och Fanny, läs deras blogg, fundf.blogg.se lite smygreklam, men ni älskare.
i alla fall, jag skulle ju simma så självklart sätetr jag på mig världehistoriens fulaste kläder, och inget smink, plus att jag får för mig att ta cykeln dit, så håret ser ut som det gör, i alla fall, kan ni se det framför er?
svaret är nej, det var 3 ggr värre en det ni just föreställde er,
jag ville liksom bara simma mina 2 km och sen liksom undvika både vänner och främlingar, men i alla fall, det var trevligt att träffa dom,
PLUS
jag misstänker starkt att ångbastun i simhallen aldrig blir sig lik, (internt...)
men varför har simhallen satt en papperskorg i marmor ångbastun? tänk på den ni!

ses senare suckers

förresten, rubriken, ja den suger, men vad ska ni/vi göra åt saken, lev med den bara

Kommentarer
Postat av: Fanny

ja, eller hur! tur att vi fyllde papperskorgen då, så den slapp stå där i hörnet och känna sig tom och ensam :D

2009-09-30 @ 00:21:19
URL: http://fundf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0