tapeter. färg. schabloner. eller? det är frågan

hej, nu är jag hemma, har tittat på tapeter till mitt nya rum,
så himla svårt, det finns verkligen tusen olika saker att välja mellan, inget lätt val!
nu tittar jag på sverige- malta.
är inte sådär överdrivet imponerad av sverige, inget tempo och ingen vilja, annat var det mot ungern,
varför taggar vi inte till?
nu är det bara 15 minuter kvar, det är dags att göra mål nu!

efter matchen blir det matteplugg för min del, har prov på fredag, måste bli säker på en del saker.
på fredag har jag läxor till varenda lektion, ingen lektion utan att jag har läxa i det ämnet,
det vill säga 2 prov, och sedan en inlämningsuppgift och en läs-läxa på ett par sidor
och till imorgon, torsdag, har jag en stor inlämningsuppgift,

nu gjorde sverige mål, äntligen!
tack markus berg för den asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0