cravings och feber

jag har fortfarande cravings efter sura citroner. bara så att alla är medvetna om det.

jag vaknade 05.28, hur stor är chansen att jag gör det när jag är ledig? det läskiga var att jag var klarvaken till råga på allt. i vanliga fall när jag ska gå upp (runt 07.00) så går det bara inte, jag snoozar alltid. det är mer en regel än ett undantag. jag tänkte skriva ett inlägg för att det var ganska grymt att jag var uppe så tidigt. jag tror att jag aldrig vaknat före nyhetsmorgon. men idag hände det. (plötsligt händer det)

sen vaknade resten av  min familj, 2 timmar senare. då tog jag tempen, fortfarande feber. jag fick 2 alvedon och sen sov jag till halv 12. nu ska jag göra läxor.

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0