den första listan

jag kom på att vi inte gjort någon ni vet obligatorisk lista i den här bloggen. katastrofalt. hemskt. bevärande. så jag tog tag i det.

here you go.

Vad/vem fick dig att skratta idag? min tv-apparat. hur patetiskt det än låter, men jag har bara varit hemma idag, första dagen på hela veckan!Vad gjorde du 8.00 imorse? sov Vad gjorde du för en timme sen? bakade kakorVad hände dig 1993? jag föddes, annars hann jag inte med så mycket eftersom jag är född så sent Tre ord varför du sist spydde? jag vet inte Vilken färg är din hårborste? blå Vad köpte du sist? smoothie på Waynes Vad fick du senast i present? en klänning, och ett par leggins och en tröja i påskpresent Vilken färg är din dörr? vit Var förvarar du dina pengar? min plånbok Hur var vädret igår? när jag var på jobbet (alltså inomhus) SOL! strålande SOL! sen kom jag ut. då var det mulet Vart kramades du sist? centrum, träffade Nathalie Vad ser du fram emot? sommaren, PEACE AND LOVE Vad är 15? vaa? Vilken skostorlek har du? 39 Vill du klippa dig? nää, inte just nu Är du över 25? näää Pratar du mycket? ja Kollar du på Day´s Of Our Lives? näää Har ditt namn ett "x" i det? nej Känner du någon som heter Steve? nej Hittar du på egna ord? då och då Är du en typiskt svartsjuk person? nej, inte mer än andra Vad har du för mobil? samsung, en touch, vet inte mer än det Vem ringde dig sist? papa Biter du på naglarna? nej Har du lockigt hår? ja  Vilken konsert ska du på härnäst? förhoppningsvis peace and love Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? haha va? Hur många gånger har du svurit idag? mindre än 10 mer än 5 Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? ojdå, vet inte Har du sett filmen 'Donnie Darko'? nej Ska du jobba imorgon? nej Vem sa du "jag älskar dig" till sist? kommer inte ihåg Vad borde du göra nu? sätta på mig skor, ska hyra film Har du något smeknamn? Poca, Glenn och en del kallar mig mitt efternamn (en del... typ en) Sover du mycket? bara på loven Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? hm.. allt för min syster Vad ska du göra på lördag? på födelsedagsfest När var du ute sist? typ, runt 13.00 Har du gråtit idag? nej Är du en glad person? ja, eller ja.Har du roligt nu? underbart kul, det är därför jag gör den här listan Vad äter du helst? hallon, choklad Vem var du med sist? Natta, min familj och min kusin Vad heter din mamma? Elisabeth 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0