FACEBOOK IS THE BEST

har precis haft en awesome kväll, så himla många roliga konversationer på facebook. gud låter som värsta no-lifern men gud vad jag skrattat.

har pratat med Kai (Hi Kai!) från tyskland, vi hade ett eget WW3 mellan Sverige och Tyskland. jag Vann för jag hade fler vänner än honom, och köttbullarna knäckte både Autobahn och BMW. too bad!

Sen hade jag en av de konstigaste konversationerna ever men några polare från klassen, Susanna, Ella och Benjamin. hahah kick-ass!

idag hade vi besöksrekord förresten!

välkommna alla nya läsare, hoppas ni ska trivas!

fick en kommentar angående linnet i förra inlägget så lite edit på det nu,
glömde skriva vart de kom ifrån, gina tricot och det kostar 129 riksdaler om jag inte är helt ute och cyklar.
kap ju!


hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0