IKEA, COOP och NATHALIE

har precis kommit hem från IKEA, allas vårt IKEA. jag köpte en massa fint. nog om det. innan IKEA (oj oj oj vilken smygreklam IKEA fick nu) så var jag på mitt jobb. det fick prima. fick sitta i kassan. hur svårt som helst var det. eller asså det var så sjukt mycket att hålla reda på (jag kommer aldrig lära mig ALLA koder, det är hur många som helst av dem)

men nu ska jag och Natta på promenad. Nelson verkar ganska död. vi ville ha med henne, men det är svårt att promenera med folk som är döda (när folk är döda så betyder det att de inte svarar på sms)

men nu är det brådis, puss

Kommentarer
Postat av: Nelson

jag kan inte hitta min mobil!! Lova mig att aldrig sätta den på ljudlöst igen :p

2010-04-06 @ 22:47:04
URL: http://reacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0