livet är hårt (jag har ingen klagomur så... här kommer i alla fall ett klagoinlägg)

jag har inte lämnat huset på 3 dagar nu. jag har varit inne konstant. det är värdelöst att vara sjuk. en annan värdelös sak är att dessa 3 dagar har varit de finaste. i år. solsken  har det varit. jag har sett det själv, genom mitt fönster (patetiskt jag vet). sen har det ju varit varmt också, det har jag också sett, jag har en ruta som talar om sånt för mig. det har varit minst 10 grader.

nu är klockan 5 över 6 och det är fortfarande 11 grader (ja vi snackar celsius, jag förstår mig inte på Farenheit)

en annan sak som är värdelös är att jag inte bara missat dessa dagar, utan att jag har legat inomhus och lidit (ja jag är en liten dramaqueen nu, men det gillar vi. skarpt) jag har haft feber, halsont, migrän och en näsa som lever sitt eget liv.

en ljuspunkt under dessa 3 dagar var när min mamma kom hem med godis till mig igår. mina favoritgodisar.

det var seriöst de här dagarnas bästa händelse.

men jag hoppas att ni andra som har kunnat vara ute, har njutit av det vackra vädret och bla bla bla.

later,


min pålitliga ruta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0