lunch åt ett helt gäng (ps: jag lägger upp bilder på mat. på min blogg, vad är det för fel med mig? ds.)

lagade precis lunch åt mig. tog lite mycket pasta. jag orkade inte ens äta upp halva skålen. good one.
åt en avokado också. har ätit 3 st sen igår kväll. men det är ju så gott!

har kommit en bit på min uppsats också, och ikväll blir det gymmet. så då känner man sig duktig. ikväll ska jag nog även skriva ytterligare på uppsatsen, den ska ändå vara inne på torsdag och jag har en bit kvar. får inte fastna i roliga konversationer på facebook (note to self)

min lunch, (okej, jag lägger upp bilder på mat? whats up with that?)


lunch, ser ni hur mycket pasta det är? vad tänkte jag på?

pesto, seriöst är detta det lättaste i världen. koka pasta och på med pesto, Zeta gör godast pesto.


min avokado! mumma

visst var väl mat-bilderna lite charmiga ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0