min dag, jag älskar mina påhittiga rubriker

vaknade 11.16, min buss gick 10.55, PANIK var resultatet av det. tog bussen som gick 11.26 istället och fick springa från tunnelbanan till jobbet. klarade den promenad som i vanligafall tar 10-15 minuter på 4. bytte om och var ute i kassan 12.08, jag kom till tunnelbanestationen 11.59, rekordsnabb var jag.

jobbet i kassan gick bra idag, inga svårigheter utom en tant som vägrade slå sin kod 2 gånger och hävdade att då skulle ett dubbelt belopp dra från hennes konto (ahh fast nääe, det är tekniskt sätt omöjligt) detta skapade en liten kö vid min kassa (för alla vägrade ställa sig mitt emot, hos Tove som inte hade några kunder alls just då... gaah) och alla dessa i denna lilla kön beklagade sig och tyckte synd om mig som inte fick hjälp, sen tyckte de visst synd om han som skulle hjälpa mig också eftersom han var ensam och skulle hjälpa flera stycken, ojj vad synd de tyckte om oss. om tanten bara slagit koden 2x som jag bad henne så hade problemet varit löst men det gick ju inte.

annars hade jag faktiskt inga problem. lite problem med streckkoderna som inte fungerade. blir så irreterad på dem!

ikväll ska jag träffa Natta, Emma skulle också vart med men hon är i Lissma (?) så det blir bara vi 2, vi kanske ska glo på nån film eller så ska vi hitta på något annat. jag ska snacka med Fedde.

men nu ska jag skriva lite på min uppsats om internationella relationer.

later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0