mornin'

hej hej, vaknade precis. sov i 10 timmar, underbart.
idag ska jag till jobbet. jobbar från 13-19,
skönt med cash men det blir nog en jobbig dag, dock brukar det inte vara så mycket kunder på lördagar, am i right?

i alla fall, om 1,5 timmar ska jag börja åka mot jobbet, och jag måste hinna duscha och skriva på mitt samhällsprojekt innan det, så nu är det full fart.

ha en bra dag, vet inte vad som händer ikväll, borde egentligen stanna hemma och skriva på samhället, men jag orkar inte, man måste få ha lite kul också, så jag vet inte om jag,Natta och Nelson ska hitta på något, vi får se.
imorgon jobbar jag igen, det blir alltså en jobbhelg. men efter jobbet imorgon är det verkligen dags att sätta igång mer med amhällsprojektet, det ska vara innne imorgon före midnatt. borde egentligen plugga till vårt matteprov på fredag också, men det får jag helt enkelt göra i veckan, jag ligger på VG och min lärare säger att mina förklaringar är så pass bra att jag kan nå MVG om jag bara försöker, så jag hoppas. men minst ett VG ska jag ha, det har jag bestämt mig för.

nej nu ska jag duscha,
puss på er


Kommentarer
Postat av: Nelson

Vi kan ju alltid se Remember me.... igen ;)

2010-04-24 @ 10:52:28
URL: http://reacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0