PS

förresten, glömde berätta att jag, Nelson och Natta hade en myysig kväll igår, vi vandrade runt i stan och hamnade lite varstans. stureplan, östermalm (vi kände oss grymt malplacerade, haha jag hade liksom på mig converse, och en stooor mysig halsduk) och runt omkring T-centralen.

förresten, det var sp roligt, en Man tappade en enkrona,
och jag säger ÅH! och tar upp den, inte för att behålla den utan för att ge tillbaka den.
sen när jag ger den till honom blir han verkligen glad, och säger Oh, Thanks! och lyser verkligen upp som om jag gjort en hjälteinsats.

verkligen snällt att ge tillbaka, en krona som en man tappade, tillbaka till honom?
det är väl ganska självklart att jag inte går vidare med den och skriker "den som hittar den får den!"
eller?

en sista fråga, hur hade han blivit bemött i Sverige?
Den här Engelsmannen blev ju helt till sig av att jag gav tillbaka en krona som var HANS?

jag tror vi måste bemöta våra gäster bättre, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0