random info

kom hem från ytterligare en heldag på jobbet, fortfarande stressigt, men också roligt.
jag jobbade i 5 timmar idag, igår ville de att jag skulle stänga, men jag ville ha en ledig kväll att bara gå ut och hänga med vänner på så jag sa nej. idag har jag panik över min uppsats, den ska vara inne om 2 timmar, jag ligger någorlunda till, satsar på att skicka in om 1,5 timmar. vi får se.
jag börjar bli nöjd med mina formuleringar och så, det kommer nog bli bra. nu i veckan måste jag plugga som en gris till matteprovet på fredag, på valborgsmässoafton, jag är taggad.

men nu blir det plugg. ha en fin kväll, jag skriver när jag skickat in min uppsats,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0