raspberries

förut hade vi konstant hallon i frysen, men inte längre. det är värdelöst. jag är nämligen ingen frukost männsika. jag mår illa av det, därför är det perfekt för mig att kunna mixa en smoothie på morgonen, det är liksom antingen det eller så äter jag inte alls,det är inte det att jag är kräsen, långt ifrån, jag äter i stort sett allting, det är bara det att jag tål inte frukost, hotellfrukost är okej för då får man tid på sig och det finns oftast frukt eller bär. men att bara slänga i sig en smörgås är inte min melodi.

men till saken, mamma och pappa har slutat köpa för att det stod i tidningen att det kunde finnas kräksjuke-virus i dem? förstår ni hur illa detta är?

måste jag vänta tills det kommer färska hallon nu eller?
(eller det kanske finns redan? ingen koll, vi köper bara färska på sommaren)

jag saknar mina hallon!


sommaren!
KRETA 2009

Kommentarer
Postat av: Nelson

Sv: Holy cheese. Kanske borde börja söka lite mer effektivt... :p

2010-04-20 @ 12:39:44
URL: http://reacting.blogg.se/
Postat av: Josse

oj, vad brun du var!! :D

2010-04-20 @ 18:15:34
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0