skulle nog kunna somna med öppna ögon, så trött är jag!

kom hem för kanske en timme sen, trött som tusan. har varit igång hela dagen. först skola, i och för sig kort dag, men ändå. sen jobb i 5 timmar. det är saftigt. jobbet var najs i alla fall, jobbigt i början. så sjukt mycket folk. men mot slutet blev det lättare, inte mindre folk men lättare ändå. det är stressigt att sitta i kassan alltså, det är så mycket press och man får inte göra ett enda misstag, då är det... typ "åh-nej-livet-går-under-för-att-du-glömde-den-där-super-viktiga-saken-oh-nej-!"

kanske låter som om jag klagar, men verkligen inte. mitt jobb är underbart, alla är så trevliga och det är varierande. stresshantering är något man lär sig att leva med, sen att få arbeta med människor är ett plus.


jag känner att jag gärna skulle vilja skriva på min uppsats i samhälle, men jag orkar inte. det får jag göra imorgon, eller något.

nu ska jag faktiskt roa mig, jag ska glo på how i met your mother (ja det är den bästa serien ever)
puss på er.
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0