vad gör det om 100 år när allting kommer kring?

mornin' mornin'
Idag så har jag planerat att börja läsa mina biologi- anteckningar, vi har prov på måndag så det är lite panik över det. aja allt löser sig.

jag har ett motto, om ni undrar. det här mottot är bra. utom när det gäller plugg. mottot är :
vad gör det om 100  år? (ni vet från snövit)

om man gör bort sig, eller på något sätt känner sig lite misslyckad så är det ju ett ganska kick-ass motto. det tycker i alla fall jag, men när det gäller plugget... inte lika bra. typ  oj vi har prov imorgon... jag har inte ens en aning om vilket ämne det är prov i, men om jag får IG, vad gör det om 100 år? det är ju inte som om någon sitter med en historiabok och läser,

"Jenny fick IG på sitt samhällsprov den 18/5-2010"

aja, kära läsare, tänk inte så. inte på varje prov i alla fall. då kanske ni kommer i en historiabok... som den som inte klarade ett enda prov under sin skoltid. det är ju en ganska värdelös sak. inget att använda i sitt CV direkt!

aja, pusspå er!

nu ska jag laga frukost och använda Pippis motto,
 
"Man tager vad man haver det är ett bra recept!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0