a b c... leaning

jag har snart städat klart. jag är egentligen inte så bra på att städa. jag hittar på så mycket annat under tiden. inte så fokuserad helt enkelt. när det är fint i rummet ska jag nog ta tag i fysikläxan. lär inte vara överdrivet svårt. sen måste jag plugga till spanska läxförhör på torsdag också. allt löser sig. mitt rum är i alla fall fint. även om jag får dåliga betyg så har jag ett fint rum. man får vara glad för det lilla.

eng.
i´m almost done with the cleaning-part. i´m actually not that good at cleaning to be honest. i do so much other things then cleaning. i´m not that focused. when my room looks nice i´ll do my homework in physics. i don´t think it will be THAT hard. hope not. then i´ll have to study for an small exam in spanish this thursday- it´ll work out, one wya or antoher. at least my room looks nice. even if i will get bad grades i´ll have a nice room. u have to appriciate what u have.

over n' out.

ps: listening to some awesome music right now. for your information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0