gingers do have souls-killen bor nära mig och mitt rum är i behov av städning. det är hur mitt liv ser ut nu.

hemma efter en kort skoldag. bestående av studieteknik och fysik. knasigt. på bussen satt jag mitt emot en som såg ut som gingers-do-have-souls-killen. kopia för att vara ärlig. skickade självklart iväg ett sms till ginger. idag ska jag städa lite (känns som jag spenderade hela förra veckan med att göra det, men nu ser det lika illa ut igen, hur lyckas jag?)

just got home after a short day at school. just had 2 lessons. physics and "learning how to study"... weird. on the bus i sat next to a guy. he looked exactly like the gingers-do-have-souls-guy. like a copy to be honest. offcourse i sent a textmessage to Ginger. today i have to clean my room. feels like that was all i did last week, but now it looks like hell again. how do i manage to do that?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0