biologi is the shit

haha, har suttit med min biologi-bok som enda sällskap idag... okej plus min bror.

ibland så tycker jag att man borde slänga hans högtalare ut genom fönstret alternativt elda upp dem.
han har lyssnat på musik HELA förmiddagen. inte ok. han vägrade lyssna på något bra också. vi har ganska liknande musiksmak, det mesta han gillar, gillar också jag. men idag vägrade han lyssna på något av dessa band/låtar/album. har inga exempel på vad han lyssnade på eftersom jag verkligen försökte att INTE lyssna.

nu har han i alla fall gått hemifrån och det är frid i huset igen.

jag och min biologibok kommer dock inte överens särskilt bra i skrivande stund. den är på tok för tråkig. det samma gäller min matematik bok. Matte B är inte att leka med. (nästan rim på den meningen, KATCHIIING!)

men nu ska jag försöka proppa min hjärna full med användbar information, såsom andragradsekvationer, homologa kromosomer och monogena egenskaper. 

jag kommer definitvit kunna använda dessa kunskaper i min vardag. absolut. ironi finns inte i min vokabulär.



bara för att det här är den nyaste bilden på min dator, och för att mitt öga är tuffast!
visste ni att ögonfärg INTE är en monogen egenskap??

visste du det monica?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0