blogg.se har problem, seriösa problem

GAAH! Är det bara för mig det tar ett halvt decenium att logga in?
nog om det.

kom hem från gymmet för ett tag sen, sprang 4 km och körde lite styrka, kände mig inte på topp. känner mig lite allmänt trött och hängig. kanske beror på att  jag sov knappt 6 timmar i natt.

aja, har försökt plugga idag, betoning på försökt. jag tappar fokus. det är inte bra. hur som helst.  har gjort lite annat också.

går nog och lägger mig tidigt idag. ska råplugga nu ett tag, sen blir det nog till att sussa.

känner ändå att jag har ganska bra koll på plugget. på onsdag har jag matteprov, ligger på s.95 och provet är på sidorna 72-105 (en del sidor är bara förklaringar och en del ingår inte på provet)

sedan har vi biologin, har ganska bra koll. ska läsa alla sidor igen och proppa in alla info i huvudet, men det mesta har jag koll på. det provet är på fredag så på onsdag och torsdag är det BARA att råplugga till det. 
 
okej, det här är kanske inte så intressant för er att läsa om.

later,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0