cut the crap

nu har Malin klippt mig, det blev väldans bra. nöjd.
det var bra at få bort all skit, så det blev kort. men som sagt, fint.
lite uppklippt och längre i nacken, passar fint med mina lockar.

kom precis hem från gymmet, körde lite försiktigt eftersom jag kom direkt från Malin hade jag inga skor. men aja, sprang 4 km och körde lite styrka. imorgon ska jag och killarna i klassen spela innebandy. alla andra tjejer valde badminton (why? väldans tråkigt enligt mig), utom jag då. brukar vara så att jag är den enda tjejen som väljer de där sporterna. jag förstår seriöst inte vem som väljer badminton, enligt mig är det tråkigt som sagt.

nu gick någon precis om Anja Pärsson i slalom. illa.

later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0