det snöar.. igen

visst är det mysigt med snö, men det räcker nu. vi har gått i snöslask i nästan 4 månader, det är 1/3 av året. det håller inte. nej, nu räcker det.
jag vill inte gå omkring i tjocka jackor, toppluvor och kängor mer (okej jag använer kanske bara en tjock jacka, men det är inte det som är poängen)

hejdå snö. *vinkar*


ibland överaskar man sig själv, jag trodde inte att jag skulle kunna skriva ett såhär tråkigt inlägg. om väder?
seriöst? men som sagt. överraskning. surprise.

men jag laddar upp ändå, något måste ni ju få läsa,
och vem vet, någon kanske till och med är intresserad av detta. någon annan kanske blir inspirerad av detta. någon annan kanske gråter. en fjärde kanske skrattar högt.

jag tvivlar på det, men vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0