Do not try this at home!

måste bara gnälla lite...

om det är nån som har undgått historian om min för föra gympa lektion ) alltså för ca en vecka sen) så kan jag berätta att jag skulle göra en sorts volt tror jag att det var, från en trampet, jag lyckades inte riktigt... men det första som min lärare sa var att jag flög högt, så det är ju alltid något... men landningen var ju inte den bästa... jag landade nämligen på huvudet (!) jag hörde att det knakade till och med!! (för er som inte kan räkna ut det så försökte jag göra en bakåt volt) det var inte så lyckat. och nu kommer jag till själva grejen!! det gör fortfarande ont! det är galet.

men jag får hoppas att det blir bättre snart. det har ju gått en hel vecka! man tycker ju att det skulle gått över, men tydligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0