god natt helt enkelt

ska lägga undan datorn nu, eller i alla fall försöka, men vi hörs imorgon.
det här inlägget har egentligen ingen mening eller betydelse men det känns endå bra att säga godnatt liksom?
även om det kanske inte är så att någon mår dåligt över att jag någon gång INTE skulle säga det, men jag skulle mig känna mig som en otrevlig sak på 2 ben som bloggar bara för att.

därför kommer ni oftast få ett godnatt av mig, om ni känner att det är jobbigt får ni väl blunda eller bara sluta läsa, välj själva.

vi hörs imorgon, har en lång skoldag och sedan väntar ett pass på gymmet men det blir trevligt. sprang och gymmade i söndags och slog mitt pers. på 3 km, samt körde en hårdare och mer intensiv styrketräning än jag brukar men i måndags var det "bara" afro-dans, som jag tyckte var jättekul, men det känns som om jag får ut mer när jag springer arslet av mig om ni fattar? hur som helst, så ska Jag, Emma, Nathalie och Malin köra ett pass.

Funtar även på att övertala Malin att klippa mitt hår, hoppas hon har tid för jag känner att topparna börjar slitas rejält. om det är något jag är dålig på så är det på att klippa mig regelbundet, sist jag klippte moi (hos frisör, hemma räknar jag inte) så var det i mitten av sommaren. det håller inte. så nu måste jag ta några centimeter igen. hoppas hon vill!
vill egentligen bara klippa upp och toppa det lite, så jag tycker att hon borde göra det, hon är på sätt och vis skyldig mig det. om ni bara skulle veta vad som hänt när Malin skulle fixa mitt hår en gång, herre gud säger jag bara. Men vi ska inte vara elaka, det var delvis kammens fel...
och till hennes försvar så kan jag säga att det hänt en gång.. av 42? okej kanske inte 42, men runt 8.
så det är väl ganska bra?

det är nog jobbigt att vara frisör, om man råkar göra ett misstag så ... är det svårt att rätta till, jag som läser natur-natur, jag kan oftast bara sudda ut eller hälla ut det som är fel.

men nu har jag tappat ämnet ganska rejält... brukar bli så.

så god natt då
lots of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0