hide and seek IKEA


Kom precis hem från hide and seek som var en grymt rolig ide. Jag och natta
blev dock hittade ganska fort, men vi hade även grymt kul. Först gömde vi oss bakom gardiner, det var ganska bra men blev dock lite varmt. efter det så gömde vi oss under en säng, det var en populär säng alla verkade vilja köpa den. När vi hade legat där ett tag hörde vi en röst som sa följande:

Att dem kan låta det hålla på att spinga och härja såhär.

haha det var rolig. Efter det så fastnade jag under en annan säng, natta fick då dra ut mej, (jag vill tilläga att det var en väldigt låg tältsäng.) Den omgången blev vi hittade efter tre minuter, vi han nämligen inte gömma oss.
Det var awesome att leka kurragömma med 200 pers. personalen blev dock lilte sura, trots att dom var förvarnade. I högtalaren kunde man höra en röst utroppa:

Ett kundmeddelande, om ni undrar vad alla ungdomar i tomteluvor gör så leker dem kuragömma, detta är inte ett ikea arangemang utan något som en privat person på facebook har anordnat. Göm er inte i backarna med gula plastpåsar i.

(trots detta medelande var det folk som gömde sig vid dom gula påsarna.) personalan sa även att vi inte fick springa, lite synd men kul ändå.






Kommentarer
Postat av: tesse

hahaah asmånga i min klass skulle dit :P jag med egentligen men jag hade dans så jag fick offra mig för den :P

2010-02-06 @ 22:51:00
URL: http://anitatesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0