I miss you guys!

jag saknar : kontorssamtalen, muffinklubben, våra filmkvällar, terapisamtal, bussturer, shoppingturer, allt fika på samarincaféet, alla galna samtal och diskussioner, alla misstolkningar och alla missförstånd, all trygghet ni gav mig, känslan av att känna som om alla förstod alla utan att behöva prata, alla promenader, alla framtidsplaner, all musik, alla solstunder på bänkarna, allt vi bakat, alla "läsa-högt-ur-världens-bästa-bok" stunder, alla vilopauser i korridorer, under skåp och bänkar, alla djupa samtal om allt mellan himmel och jord.

Jag saknar oss helt enkelt.

vi som lovade varann att hålla kontakten, vi som lovade att inte bli som alla andra blir när de börjar gymnasiet. vi skulle inte bli som dom, vi skulle hålla ihop. vi har glidit ifrån varandra, vi insåg inte hur svårt det var att hålla kontakten när man kommer till olika skolor, olika vänskapskretsar. ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. det låter som något man bara säger för att det ska låta gulligt, men det är så, det är sanningen. ni finns i mitt hjärta och kommer alltid finnas där.

jag saknar er, jag älskar er. ni vet vilka ni är


Kommentarer
Postat av: Anita

ÅÅH VAD SÖT DU ÄR!! Saknar allt obeskrivligt mycket, älskar er också <3



jag är i stort behov av ett terapisamtal, vi får försöka pressa in det någonstans i våra kalendrar haha ;)

2010-02-09 @ 22:32:02
URL: http://anitatesse.blogg.se/
Postat av: Tesse the äppelkaka

<3 Vi fattade nog inte hur svårt det skulle vara att hålla kontakten i gymnasiet, det bara blev verkligen!:(.

Vi får ses snart iallafall! :) <3

2010-02-10 @ 17:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0