inspirationsnivå noll/minus

ja, när man har mycket plugg och kommunaltrafiken är som den är så är det inte så konstigt att inspirationsnivån ligger på minus.

snart kommer det kanske något som faktiskt är roligt eller intressant att läsa från mitt håll.
tålamod vänner, tålamod.

just nu  sitter jag i min säng, har precis tinat upp. det är ju så satans kallt ute. men hellre kallt och klart än varmt.. och ni vet massa regn/slask/snö som kommer ner.

jag hade matteprov idag, kändes bra faktiskt. så det var trevligt då jag inte kunnat plugga sådär överdrivet mycket.

måste förresten fråga er, tycker ni att det är drygt att sätta ett prov inte bara sista dagen innan ett lov, utan även den sista lektionen? vill höra er åsikt. jag tycker det är ganska överdrivet drygt och elakt, men men.

hur som helst, nu blir det biologi!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0