jag har ätit semla,

idag är det tisdag, fettisdagen, dagen när man ska tjocka sig. tänk att vi har en dag för sånt.
haha, nej men som ni alla säkert vet, (vem kan ha missat det liksom?) så är det idag man äter semlor.
jag har smällt i mig 2 st till och med, måste säga att det var de minsta semlor jag sett, men smaken var god!

i alla fall, trevligt med sådana dagar, snart är det väl våffeldagen också? eller är jag ute och cyklar?

hur som helst, nu ska jag skriva ut mitt svenska arbete. Det ska lämnas in imorgon!

later guys,
love


bild lånad från denna, hittad via GOOGLE! (min bästa vän, näst efter tändaren såklart!)
tog första bästa bild bara, jag är inte lat, jag är motivationshandikappad. (eller hur emma?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0