blablabla

vaknade kvart över 7, svor över att bussen jag skulle ta gick om 4 minuter. bestämde att jag skulle ta den som kom halv istället. den kom inte halv, den var försenad. kommer fram till centrum 20 i, springer mot tåget. missar det precis. men det kommer ett nytt inom 2 minuter. Jag och Anita hoppar av glädje (haha eller inte), i alla fall.
de tåget står MELLAN 2 stationer i en halvtimme. ingen sa något. ingen ropade ut nått ur högtalaren. det var bara tystnad.

Linnie stod på perrongen, och där stod det ett tåg (i vägen för vårt tåg) som inte kunde öppna sina dörrar eller ta sig någonstans för det fanns ingen ström.

 GALET jobbigt. jag kom mer än 35 minuter försent till lektionen. GAAH!

aja, spelade innebandy. jag var den enda tjejen. i alla fall i början,så alla drev med mig. sen kom Karin. så då var vi 2 i alla fall.

sen engelska, fick tillbaka en uppsats. bra grammatik. storyn kunder varit bättre. fick VG i alla fall.
sen Matte, näst sista lektionen innan provet! hade väldans kul med Linnie.

sen gick jag och Susanna till ett företag, en av de som arbetade där hade hittat min plånbok (jag visste inte ens att jag tappat den!)

sen åt hon och jag unch på trafiket. trevligt var det!

nu sitter jag och slötittar på TV, är så trött efter en vecka full med plugg!

later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0