@ mora, hemma hos älskade kusin!

vilket är ganska awesome, har spenderat kvällen med kusinen. länge sen man träffade henne så det har varit trevligt. idag har jag shoppat, skulle egentligen åkt skidor men eftersom jag varit så sjuk att jag inte kunnat leva ett normalt liv hoppade jag över skidåkningen idag.

köpte i alla fall en massa fint, en klänning, nya skidbyxor, örhängen, armband. lite mer.
nöjd, mycket nöjd.

har precis ätit choklad-fondue. älskar det!

imorgon kommer jag hem till stockholm igen.  på måndag väntar plugget. men än är det långt kvar så nu blir det till att enjoy the moment.

love

PS: kommer sakna Emma som är i Åre i en vecka nu! jag skulle så gärna åkt med! (fan att man måste gå i plugget alltså!) men i alla fall, Emma vi kommer sakna dej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0