my day, intresseklubben vässar sina pennor

kom precis hem från en hektisk men otroligt rolig dag, först skola från 8.20 (blöööö)  till 15.35,
lunch på Brasco, deras Ceasar-sallad är otrolig!

mötte Malin och skulle fika, det slutade på taco bar, men det är alltid gott. älskar tacos och nachos!
köpte även kladdkaka, även om jag inte åt så mycket, jag åt kanske halva min del, resten tog Anton och Henke hand om. köpte även mjölk. (det går inte att överleva utan det om man heter Jenny, det kan nog alla jag känner intyga)

åkte till årsmötet, blev invald i styrelsen efter en hel del väntan. kul kul! ser fram emot det!

kom hem typ... en stund sen,

åt en banan och en bit pizza. mums... eller inte. haha
nej men är man hungrig så går det mesta ner.

men imorgon väntar en lååång skoldag, ska strax sova, ska bara kolla igenom lite Mattetal.. blööö

men sov gott,
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0