nu stängs datorn av, väldigt random inlägg.

bara så att ni är medvetna liksom.
imorgon blir det skola, vem sätter dubbeltimme i biologi på måndagsmorgonen?
är dem korkade eller något.
aja, lunch efter det, så man får överleva fram tills dess!

ska även till gymmet och läkaren imorgon, ser fram emot gymmet. läkaren... nja, det är aldrig kul att besöka sjukhus. vem försöker jag lura? Jag tycker det är underbart... (fel ord) okej inte underbart, men kul.

JAG har alltid varit ungen som nästan aldrig fått besöka sjukhus,
blev typ aldrig sjuk när jag var liten, om jag blev det så blev jag REJÄLT sjuk men jag tyckte att det var ett ganska trevligt avbrott i vardagen att få åka till sjukhuset, jag var välen liten dramaqueen som älskade att få all uppmärksamhet eller något! haha eller inte!

så jag tyckte /tycker att sjukhusbesök samt tandläkarbesök, samt får sprutor m.m är trevligt.
reaktionen när jag meddelar att jag ser fram emot att ta sprutan...

ja, de flesta ser på mig som om jag sagt att jag även tycker att misshandel på djur är helt okej (VERKLIGEN INTE OK! DE SOM MISSHANDLAR DJUR ÄR SJUKA)

men men, jag antar att jag gillar allting som inte är som det brukar, jag gillar förändringar.
nått är det i alla fall, men hur som helst.

blev liiiite längre än jag tänkt. men nu stängs datorn av, nu ska jag typ... göra lite läxor, platta håret, sen sova.

godnatt, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0