plugg och medelhavs-aktigt?

somnade med min biologibok, är min bok verkligen tråkig eller är det jag som är trött?
kanske en kombo.

i alla fall. ikväll blir det bara plugg. har ett jävligt viktigt prov imorgon, och det är inte som i Matte eller Engelska när man kan lösa ett problem genom att hitta genvägar, det finns nästan alltid fler lösningar än 1.
nej. det här provet är fakta. det måste bara proppas in i huvudet. inga genvägar. bara läsa,läsa och läsa.
försöker i alla fall, det är väldigt frustrerande när inte saker vill fastna, men man kan inte göra något mer än att göra sitt bästa. som alltid. kanske inte blir nöjd med resultatet och under andra förutsättningar hade man lyckats bätte men, det är bara 1 tillfälle, och det är bara att leva med resultatet. man måste inte alltid vara bäst.
även om det är jävligt kul.

snart blir det middag, Thai! (love)
måste bara vänta på att papi kommer hem.

på tal om middag, när brukar ni äta middag?
jag får alltid höra att min familj äter väldigt sent. vi brukar äta runt 19-21
det är tydligen "medelhavs-aktigt", haha jag kan säga att jag inte är från medelhavet (tyckte dock att det var väldigt kul när Emma trodde att jag och min bror var från Grekland, jag tar det som en komplimang!)
aja, hur som helst. jag börjar bli lite hungrig så jag hoppas papi kommer hem snart.

later,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0