semlor och trevlig hemresa

kom hem för ett tag sen, nu sitter jag och avslutar mitt svenska-arbete. jag tror jag börjar bli nöjd, men vi får se.
efter skolan så gick Jag, Linnie, Benji,Oscar, Ella, Simon och Jessika och åt semlor. Linnie tog den sista stora som fanns på hela fiket så jag fick en liten, surt. men gott var det.
efter ett tag kom Tove och satte sig med oss, trevlans. många trevliga och givande diskussioner. haha.

åkte hem med twinsen, Jessika och Simon.

mötte Anton, Henke och David vid bussen också, råkade helt missa att David stod bredvid när jag precis börjat snacka med Anton och Henke, så det verkade som om jag ignorerade honom ganska totalt. inte meningen!

okej nu märker jag att intresseklubben får på tok mycket att göra, så... för att skapa balans  bör jag avsluta
aja, trevlig hemresa var det i alla fall.

nu ska jag skriva på min svenska uppsats om olika relationer.

later,
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0