the queen is never late, everyone else is simply early!

idag kom jag 45 minuter sent till skolan (tack SL, L for LOVE!) i alla fall, i alla fall när jag kom dit så var inte läraren där! är det konstigt att man blir sur? i alla fall, det var inte det rubriken syftade på.

saken är den, i min skola har vi ett program som alla elever ska ladda ner, där kan man läsa om ALLT, VERKLIGEN ALLT som rör skolan, läxor,prov,skolkläder,fester, sallad. you name it.

i alla fall, första veckan sa lärarna åt oss att ladda ner det här programmet, till våra hemdatorer. helst så snabbt som möjligt. helst imorgon. det var bråttom i alla fall.

hur som helst. 62 veckor senare (jag har inte räknat) så har jag äntligen lyckats ladda ner detta programm.
hörde jag en applåd?




Kommentarer
Postat av: Emma

...så, får man veta något om salladen då? :o

2010-02-24 @ 21:48:38
URL: http://reacting.blogg.se/
Postat av: jenny

ja, vad ska man säga,

what happens on VÄRMDÖ stays on VÄRMDÖ.



salladen är inte något vi diskuterar. hemlighetsstämplat.

2010-02-25 @ 16:31:39
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0