skickar ett sms... får man nått svar? nej, skulle inte tro det

jag är besviken på mänskligheten!! folk som lovar saker men när man väl behöver dom så finns dom inte där längre, de som vänder ryggen till.
jag pratar såklart om eniro. när man väl frågar den lättaste frågan så får man inget svar.

igår skickade jag följande fråga (efter som att varken jag eller natta kom på svaret):

Vad händer med Peter Patigrew i Harry potter böckerna? dog han?

fick man något svar? neej!! knappast, trotts att det har gått snart ett dygn så har dom inte hittat svaret på min fråga. ca en halv timme efter vi skickade sms:et så kom jag själv på svaret!! nödvändigt att sms:a när dom svarar så segt så att man själv hinner komma på svaret. sitter dom och läser igenom alla böcker eller? jag kanske får svar om några månader... bra liksom för det är ju inte så att jag vill veta det nu liksom, nej nej ta god tid på er.

jag är djupt besviken.


Kommentarer
Postat av: Nelson

Man kan ju alltid rucka lite på enirosnubbarna.. sen kanske det ramlar ut ett svar :)

2010-02-04 @ 21:21:32
URL: http://reacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0