bitter av en anledning!

okej, förra inlägget var ganska galet bittert. jag måste säga att jag har en sjukt bra anledning till det.

ANLEDNINGEN: Jag tappade min mobil i november, och den dog direkt. jag lånade min broders förra, men planerade redan då att köpa en ny. Efter jul började jag leta runt mer seriöst. och jag har nu bett min papi att följa med mig och köpa en ny mobil i 2 veckor. sen blev jag sjuk men så igår blev jag frisk så då bestämde jag att vi skulle åka idag, men då tappade jag min mobil idag, så jag var ju tvungen att ringa och spärra den så att ingen kan ringa till dyra nummer med min mobil (därav de lååååånga telefonköerna) vilket resulterade i att jag inte hann till mobil-affären. så jag SKA köpa imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: andrea

God kväll! Du är en av dom finalisterna i min bloggtävling. Grattis! Nu är det dags att börja "tigga" röster. det kan du göra genom att skriva på din blogg eller säg till folk att dom ska rösta på dig. Grattis igen och lycka till! Tävlingen avslutas på Söndag! :)

2010-01-14 @ 21:20:39
URL: http://ddeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0