dessa guppiga färder som kära sl bjuder på...

hej,

idag tog det ungefär en timme för mej att komma hem, kul.
 men som tur var hade jag min ipod. så medans jag satt där och lyssnade på musik, tittade på alla roliga menniskor utanför med mitt huvud lutat mot fönstret...
där var felet, hur kör busschaffören igentligen? jag vet inte, men det var ju inte bra, mitt huvud slogs fram och tillbaka mellan rutan och det övriga utrymmet  i bussen. det är ju inte kul, men det kan ju ha varit snöns fel, vad vet jag? men tillsisst så kom jag hem iallafall. jag facebookade lite och sedan åt jag och åkta vidare till gymmet.

nu ska jag plugga det som är sååå kul.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0