ondska, apelsiner och the beuty of värmdö

hej, kom hem för ungefär en timme sen, nu sitter jag och äter apelsin, sjukt gott är det.  Apelsiner är alltid godare på vintern.

imorgon är jag ledig. inga lektioner inbokade. the beuty of värmdö gymnasium

(för er som inte är så insatta, på värmdö gymnasie har man schemalagd verksamhet 4 dagar i veckan. på tisdagar får lärare som känner att de behöver ha lektion med klassen, boka in en lektion. ibland har man lektion från 10.15- 17.00 med en timmes lunch, ibland är man ledig)

så imorgon blir det en dag hemma, ska läsa min svenskabok om relationer, plugga spanska och sova. sen på kvällen är det Aerobics med Emma och Malin, så ser planerna ut, snart ska jag äta middag, och sedan kommer Malin över. får se vad vi ska hitta på, kanske film. eller så blir det bara att vi går ut och går, eller nått helt annat.

men nu ska jag lyssna på musik. spotify är kärlek.
och läsa Ondskan.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0