duktigt. plånbok. IKEA . smala. sussie.

kom hem för ett tag sen, fryser som fan, det är -15 grader. usch. nu vill jag ha värme.
i alla fall. idag var jag och Nathalie med Malins familj på IKEA, the place to be. jag hade glömt min plånbok. smart. kunde inte köpa någonting. duktigt.
ikväll kommer Malin och Natta över, ska se Smala Sussie, en av mina  favortitfilmer. så klockren.
vi hörs senare
love


inte en helt ovanlig syn, om ni inte ser det så är smset från MALIN BÄSTIS.
snälla, ta med min mobil natta, den ligger i din jacka tror jag. snälla?


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, Sussies bror är snygg. Speciellt i mörkt hår och i bara handuk... Hoho.

2010-01-09 @ 21:54:59
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0