gjort idag

idag har jag:

-tränat

-ätit en risifrutti till frukost (plus att alla har talat om hur mycket det hatar... nej hata är ett starkt ord. hur mycket de ogillar risfrutti)

-köpt 2 flak (48 st) julmustburkar. jag tycker inte om julmust. 2 burkar dog på väg till gymmet. vila i frid.

- blivit stirrad på, jag överdriver inte när jag säger att ALLA i hela lokalen glodde på oss när vi kom med våra 2 flak med julmust. bra sak att ha med sig till ett gym liksom. bravo.

-ätit pannkakor och kinamat.

- skrattat åt centralskolan-skämt

-haft matematik, spanska och samhälle.

- gått igenom hela globen centrum för att se att den affär jag sökte inte hade öppnat.

- fått en annorlunda kommentar.
"Jenny kan inte du var sådär rolig den här lektionen, jag är verkligen inte pepp på samhälle"

- inte gjort några läxor

- packat lite, har glömt en massa saker dock. jag vet det.

- gjort bort mig på träningen. vi var på ett pass som kallas bräda. jag trodde man skulle upp och ner på den jävla plattan, men man skulle ju fan dansa med den, man skulle göra värsta koreografin. vi kommer 5 minuter innan det börjar och då är salen full, jag och Nelson måste hämta brädor i ett annat rum och ställa där det finns plats. min plats blir längst fram. precis bakom instruktören. vilket betyder att ALLA ser om jag gör fel. jag gjorde fel. inte en gång, inte två gånger. men alldeles för många gånger. pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0