gymmet

jag kom precis hem från gymmet, var där med Nathalie, Emma och Malin.
jag sprang 4.2 km och cyklade 2 km PLUS styrka. jag var ganska nöjd med det. speciellt min löpning. jag sprang 2 km på 12.28, det är faktiskt ganska bra tycker jag, men sen är det saker med lutningen när man springer.

det är lite knasigt för jag har alltid lutningen 2.4 och sen höjs det och sänks det. till slut är jag uppe på 8.4
jag tror jag ska fortsätta med lutning ändå. det är bra.

i alla fall, jag blev röd i ansiktet. rödast i ansiktet. sen kom Nathalie, sen Emma sist Malin.
vi kan ju leka att det var positivt, aja jag vann i alla fall. det kanske är positivt. aja skit samma.

vi har lagt upp ett schema eller nått:
söndag: GYMMET
tisdag: PASS
torsdag:PASS

det är en killer-kombination, tror vi i alla fall.
nu ska jag försöka skriva på mitt tal. blää

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0