I´m back med betydligt lättare väska.

Hej! Som ni säkert redan listat ut från jennys förra inlägg så är vi nu tillbaka

Julmusten blev en succé (dock lite tråkigt att vi fick skulden över att de röda burkarna med tomtar på låg utspridda lite här och var.)  Och till alla er som känner på sig att ni kanske råkade åka hem med en mer julmust än när ni kom dit som ni kanske har råkat snott i vårt rum, det är okej. Vi tar för givet att ni står för dricka nästa gång vi ska på äventyr?

Jag är otroligt pigg även fast jag enbart sov i 3 timmar. (Lägg märket till att jag gick och la mig en halvtimme senare än jenny. Visst är jag gryyymmt cool?!)

Till sist vill jag bara tacka alla er som varit med denna helg, ni har gjort den toppen!

  
Bilden är snodd från emmas blogg. Kameror är alltid bra att ha! Men har jag någon kamera? svar: nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0