ledig imorgon, borde vara uppe längre men det går inte att komma ifrån att jag är olagligt trött. kan bero på att jag somnade 03.22 inatt... gick upp 6.

oavsett hur ledig jag är imorgon så går det inte att komma ifrån att jag är grymt trött. nu blir det sängen och en bok, en skol-bok. aja, ondskan är faktiskt bra, så aja.

imorgon blir det att läsa läxor. sova. och vara ledig. jag skulle vilja skriva att det är en välbehövd vilodag, men eftersom jag bara gått i skolan i 1 dag så tar det emot att säga så. Men jag tror att alla vilodagar undet gymnasiet är välbehövliga, am I right?

nu: läsa plus sova

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

Godmorgon, kikade förbi så tänkte passa på att önka dig en bra dag bara :)

2010-01-12 @ 08:01:40
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0