min dag, kort

skoldagen började med ett tal, gick helt ok.
sen matte. funktioner är inte att leka med, jag kan lösa vanliga funktioner, dessa var inte vanliga någonstans,
sen språk. ska man skratta eller gråta, nej men det gick bra.
sen lunch. fullt på matstället vi ville äta på (jag älskar matkort) så vi åt på tacobar. jag köpte 2 avokados också.
sen samhäll. kul. not. samma sak som förra gången. yes indeed.
slutade klockan kvart i 4 (inte ok), kom hem 5. tåget var knasigt och mitt busskort hade gömt sig så jag fick leta ett tag, sen pratade jag med syon aswell.

nu: middag.
efter: gymmet

Kommentarer
Postat av: henke

jag skrev den komentaren :D där nere asså:D

2010-01-28 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0