mitt nyår! (lite sent, men alltid något)

hej på er!

har inte bloggat sedan nyår, men här kommer ett inlägg.

sammanfattninga av nyårsafton:
gick upp klockan 9 (!) för att gå ut med grannfamiljerna (och jenny) för att åka pulka, något som vi gör varje nyår för att vi "barn" tycker att det är sååå roligt... men det var ganska mysigt med tanke på den varma chokladen.
åkte sedan hem och bada jacuzzi, det var lovley.
sedan började jag göra mig i ordning för kvällen, och gick sedan upp till grannen för att äta middag.
sen mötte jag och Natta Emma Nelson, kvart i 12 kom vi på att vi  ville fira vårt nyår med Jenny, så vi hoppades att vi skulle hinna med bussen, vi kom till stationen och märkte att den gått för ca 1 minut sen, så vi började knalla, efter 100 meter så kommer bussen! då var det bara att springa, som tur var såå hade 2 unga män bestämt sig för att ha ett litet slagsmål på just vår buss så vi hann med eftersom busschaffören vägrade åka innnan ena snubben gått av.
vi fick fira med jenny! yay!
till sist klockan 4 på kvällen återigen, denna gång med Emma, Jenny,Natta, Erik,Fredrik, Helena, Tiemo, och så jag själv då!

detta var mitt nyår,
see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0