nya älsklingar och förälskelser

har spenderat min kväll framför 2 skärmar, datorn och tv:n. fy fan vad patetiskt det låter och jag antar att det är det också. i alla fall, har pratat med en hel massa människor. Nathalie, Malin, Anita och Tove. mucho trevlans.
kvällen kan sammanfattas såhär: trevlig

Natta har hittat världens finaste klänning som jag också är kär i. den är så fin att jag skulle kunna, hoppa och skrika av glädje. fast det gör jag inte. men jag skulle kunna. priset är också fint. jag är kär. den är så fin.
Nathalie, ska vi dela på den? snälla?
sen har jag hittat 2 par skor som ska bli mina, dom är också fina, från H&M av alla ställen också. dom är jag också kär i, men inte lika kär i som i klänningen.

en annan sak jag funderar över är kläder, vad ska jag ha på mig imorgon, har disskuterat detta med Anita, jag har liksom en FULL garderob men inget att ta på mig, eller så är det det som är problemet, jag har en hel massa att sätta på mig, men jag vet inte vad. funderar på en massa saker.

ska strax sova, jag är inte trött. det är ett problem. ett GALET STORT problem.
men som en mycket vis person sagt, problem är till för att lösas.
ska lösa problem nu,
sov gott

det får bli en väldigt random bild på mig och mina nya älsklingar.

älskling nummer 1: freddes tröja, den är den goaste och mysigaste tröjan i hela huset (Fredde tycker inte om att det är min nya älskling)
älskling nummer 2: Mobilen, den är så fin. och bra. och snygg. och mysig. och bäst. (Fredde tycker faktiskt om att det är min nya älskling, en annan sak han gillar är att jag älskar mobilen mer än hans tröja, hade kunnat förstöra familjefriden helt om jag älskat hans tröja mer än min nya mobil.)

Kommentarer
Postat av: natta

haha dela låter bra ;) jag letade dock efter den på monki i skärholmen typ i lördags, men jag kunde inte hitta den... åhh jag är också kär! men stan, du, jag, monki, klänning, leta, någon dag!? :)

2010-01-18 @ 16:26:48
URL: http://www.nathahahalie.devote.se
Postat av: jenny

låter som en prima idé, oslagbart!

2010-01-18 @ 17:08:01
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0